Title: | Improving English vocabulary retention by using memory strategies: An action research = Nâng cao khả năng lưu nhớ từ vựng tiếng Anh bằng cách sử dụng các thủ thuật ghi nhớ: nghiên cứu hành động. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10 |
Authors: | Phạm, Thị Hạnh , supervisor Hoàng, Thị Phương Loan |
Keywords: | Tiếng Anh, Phương pháp giảng dạy, Từ vựng, Ngôn ngữ |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | University of Languages and International Studies |
Abstract: | M.A.
Thesis English Teaching Methodology -- University of Languages and
International Studies. Vietnam National University, Hanoi, 2013 80 p. + CD-ROM + tóm tắt Electronic Resources This study was conducted as an action research in which students were taught on how to process vocabulary deeply by applying some vocabulary learning strategies (VLS). The study first aimed at identifying the vocabulary problems that students are facing wi (...) |
URI: | http://repository.vnu.edu.vn/handle/VNU_123/40127 |
Appears in Collections: | ULIS - Master Theses |
Thứ Hai, 7 tháng 8, 2017
Improving English vocabulary retention by using memory strategies: An action research = Nâng cao khả năng lưu nhớ từ vựng tiếng Anh bằng cách sử dụng các thủ thuật ghi nhớ: nghiên cứu hành động. M.A Thesis Linguistics: 60 14 10
Đăng ký:
Đăng Nhận xét (Atom)
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét